ZNACZNA LICZBA PRZEDSIĘBIORSTW

Nie symbolizują już ducha przedsiębiorstwa, nie dają się też powiązać z nowoczesnymi metodami reklamy. Wiele poważ­nych firm wycofało takie przestarzałe znaki z cen­trum swych poczynań reklamowych, zaczęło je sto­sować oszczędniej, a następnie całkiem wycofało z obiegu. Ich miejsce zajął nowy znak lub nazwa. Niektóre firmy przenosiły środek ciężkości rekla­my ze znaku firmy na opakowanie, czyniąc je sta­łym środkiem reklamy, ponieważ występuje on częściej w miejscu sprzedaży, a poza tym potrafi lepiej argumentować.Znaczna liczba przedsiębiorstw nie chcąc rezygno­wać ze znaków firmowych modernizuje je, stop­niowo dostosowując do współczesnych wymagań.

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.