NAJINTENSYWNIEJSZE REKLAMY

Wizualna część brand image opiera się na nazwie i jej optycznym prze­kładzie w znaku literowym lub obrazowym. Znak fabryczny wiąże ze sobą wszystkie wypowiedzi re­klamowe danego przedsiębiorstwa, a więc przede wszystkim on utrwala oblicze firmy. Dlatego też słusznie pojawia się na blankietach firmowych, opakowaniach, w ogłoszeniach, katalogach, pro­spektach, plakatach i filmach reklamowych, nie może też brakować go na zabudowaniach fabrycz­nych, wozach transportowych, w sklepach i na wszelkiego rodzaju targach. Lecz nawet najintensywniej reklamowany znak firmowy sam nie może powiązać w jedną całość różnorodnych możliwości reklamy

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.