OSTRA WALKA

Powinno więc informować, budzić zaufanie i przedstawiać zawartość jako produkt szczególny. Kto oznacza swój towar — daje mu jakby gwaran­cję na dalszą drogę, kto zostaje anonimowy — ma najczęściej jakiś ważny powód po temu, nie iden­tyfikuje się ze swym wyrobem. Oczywiście, także imiennie nazwany produkt może okazać się niezbyt dobry, lecz zapamiętuje się to jako rzecz ujemną i z pewnością bierze pod uwagę przy dalszych za­kupach. Ostra walka starych i nowych wyrobów o możli­wie duży udział na rynku, wyrobiony smak nabyw­ców oraz masowe wytwarzanie dóbr codziennego użytku spowodowały, że coraz bardziej zacierają się różnice w jakości i cenach produktów tego sa­mego rodzaju.

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.