Coraz więcej przedsiębiorców (nie tylko w przypadku początkujących działalności) decyduje się na leasing sprzętu biurowego. Nie bez powodu! Rozwiązanie to gwarantuje wiele korzyści, spośród których najważniejszą jest możliwość odpowiedniego zarządzania firmowym budżetem. Kiedy więc leasing kserokopiarek opłaca się bardziej niż nabycie tego typu urządzeń na własność? Odpowiadamy na to pytanie w artykule!
Leasing dla młodych firm
Leasing sprzętu biurowego jest bardzo opłacalnym rozwiązaniem szczególnie w przypadku młodych firm. Początkujący przedsiębiorcy zazwyczaj nie dysponują jeszcze tak dużym budżetem, by kupować tego rodzaju sprzęt na własność, a także często nie mogą ubiegać się o kredyt.
Biuro bez drukarki czy kserokopiarki jest natomiast niefunkcjonalne, dlatego warto pomyśleć o ich nabyciu z odpowiednim wyprzedzeniem. Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku również często wybierają leasing. Brak konieczności zamrażania dużej części finansów pozwala przeznaczyć je na inne, znacznie istotniejsze dla rozwoju przedsiębiorstwa inwestycje.
Zmniejszenie kosztów działalności
Finansowanie urządzeń biurowych za pomocą leasingu kserokopiarek to także możliwość obniżenia kosztów prowadzenia działalności. Miesięczne faktury mają stałą wysokość, dzięki czemu możesz w prosty sposób zaplanować wszelkie wydatki i zarządzać dostępnym budżetem, a także wrzucić te kwoty w koszty. Co więcej, dzięki takiemu rozwiązaniu nie będziesz narażony na nieprzewidziane koszty związane np. z serwisem czy naprawą posiadanych sprzętów, gdy ulegną one jakiejś awarii. Usuwanie usterek oraz przeglądy techniczne wliczone są bowiem w cenę leasingu.
Pozostałe zalety leasingu sprzętu biurowego
Powyższe aspekty to niejedyne korzyści płynące z finansowania. Takie rozwiązanie jest opłacalne również w sytuacji, gdy potrzebujesz sprzętu jedynie na określony czas, np. podczas realizacji konkretnego zlecenia. Ogromną zaletą leasingu jest także możliwość posiadania najnowszych urządzeń w firmie przez cały czas jej funkcjonowania.
Po zakończonej umowie możesz bowiem zwrócić używany sprzęt i zdecydować się na inny model wzbogacony o szerszą funkcjonalność, której obecnie potrzebujesz. Pamiętaj jednak, by korzystać wyłącznie z oferty renomowanych firm, takich jak Adlers. Dzięki temu dostaniesz najlepsze warunki finansowania dostosowane do Twoich potrzeb, szybką decyzję oraz szeroką ofertę dostępnych urządzeń.
Leave a Reply