Coraz więcej działalności gospodarczych inwestuje w nowe strategie identyfikacji wizualnej, a szczególnie w oryginalne kartony z nadrukiem. Opakowanie to podstawa prowadzenia marketingu i fundament dopasowania do rosnących potrzeb obsługi grupy docelowej. Zauważ, że wiele marek raz na jakiś czas odświeża opakowania. Dlaczego warto zaangażować się w taką inwestycję? Dlaczego warto zastanowić się nad kartonami z nadrukiem? Czy opakowania faktycznie wpływają na rozpoznawalność firmy, marki? Poniżej znajdziesz kilka praktycznych podpowiedzi.
W jaki sposób dobre opakowanie wpływa na postrzeganie produktu?
Profesjonalny producent kartonów i opakowań kartonowych – Mark musi najczęściej śledzić najnowsze trendy w budowaniu strategii identyfikacji wizualnej. Opakowanie to układ dopasowany do produktu, optymalna kolorystyka przyciągająca uwagę, skoncentrowany na potrzebach klienta napis, czasami pewna dawka poczucia humoru, ale w zależności od branży i sposobu profilowania sprzedaży. Kartony z nadrukiem w Gdańsku już na pierwszy rzut oka pokazują, z jaką jakością potencjalny klient ma do czynienia. Niektóre kartony, chociażby uszlachetnione, z dodatkową laminacją, pozłacane przyciągają uwagę nie tylko w sklepach i na półkach stacjonarnych, ale też na targach branżowych. Możesz też testować serie próbne różnych opakowań w grupach pilotażowych i zbierać opinie o wyglądzie. To jedna z popularniejszych praktyk umożliwiająca naturalne zwiększenie konwersji sprzedaży.
Czy inwestycja w dobre opakowanie kartonowe się opłaca?
Praktycznie wszystkie firmy zajmujące się sprzedażą w sektorze e – commerce inwestują we własne opakowania, a rozpoznawalność na konkurencyjnym rynku stanowi o przetrwaniu. A biorąc pod uwagę wysoką inflację klienci zastanawiają się już nad przechodzeniem na produkty premium, a niekoniecznie najtańsze, bo skoro mają i tak płacić więcej to po prostu za coś dobrego. Dobre opakowanie potrafi zmienić produkt „tani” w drogi i to po jednym spojrzeniu. To zatem inwestycja godna uwagi dla każdego biznesu.
Leave a Reply